Friday, August 8, 2014

၂၀၁၅ေရာက္ရင္ေတာ႔ ဂီတဘက္ကို ပိုၿပီး လုပ္ျဖစ္မယ္လို႔ဆိုတဲ႔ စိုင္းစိုင္းခမ္းလိႈင္




ဂီတနဲ႔ ရုပ္ရွင္ဘက္မွာ ေအာင္ျမင္ေနသူျဖစ္သလို၊ ပရိသတ္ေတြရဲ႕အားေပးခ်စ္ခင္မႈကို ရရိွေနၿမဲျဖစ္တဲ့ စိုင္းစိုင္းခမ္းလိႈင္ဟာ ခုေနာက္ပိုင္း ဂီတထက္ ရုပ္ရွင္ဘက္ကိုပိုၿပီး လႈပ္ရွားျဖစ္ေနတာ ေတြ႔ရတာေၾကာင့္ အဲ့ဒါနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေမးျမန္းၾကည့္လိုက္တဲ့အခါ သူက “သီခ်င္းအသစ္ေတြလည္း ေရးျဖစ္ေနတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ၿပီးခဲ႔တဲ႔၂၀၁၃ခုႏွစ္အတြင္းမွာေတာ႔ ဂီတထက္ ရုပ္ရွင္ဘက္ကို ကၽြန္ေတာ္ပိုၿပီး လုပ္ခဲ႔တာမ်ားတယ္။ လာမယ္႔၂၀၁၅ခုႏွစ္ ေရာက္ရင္ေတာ႔ သီခ်င္းဘက္ကို ပိုၿပီး လုပ္ျဖစ္ဖို႔ကို ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားထားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ဒိတ္ဒိတ္ၾကဲ MTV ကိုလည္း မိုးတြင္း မကုန္ခင္မွာ ထြက္ရိွဖို႔ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ အတြဲေခြေတြအေနနဲ႔ကေတာ႔ ခ်ယ္ရီFM ငါးႏွစ္ျပည္႔ပြဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ ဝင္ဆိုထားတာ ရိွပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ဒီႏွစ္က်င္းပမယ္႔ ေရႊFM ရဲ႕ ႏွစ္ပတ္လည္ပြဲမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္တစ္ခါမွ မပါဖူးေသးတဲ႔အတြက္ ပါဝင္ေပးမယ္လို႔ ေျပာထားပါတယ္။ အဲဒီပြဲအတြက္ ကၽြန္ေတာ္သီခ်င္း အသစ္တစ္ပုဒ္ ေရးေနပါတယ္။ ဒိတ္ဒိတ္ၾကဲMTV ထြက္ရိွၿပီးရင္ေတာ႔ ေနာက္ထပ္ ကၽြန္ေတာ္႔စီးရီး အသစ္စလုပ္ဖို႔ရိွပါတယ္”တဲ့။

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More